Mobistar, geen klant worden!

Probeer eens de helpdesk van Mobistar te bereiken… Onmogelijk, vandaag heb ik het record gehaald…. Ik heb 90 minuten het wachtmuziekje gehoord.

Crapuleus! Ze zeggen dat ze snel op u problemen of vragen reageren. Probeer maar eens 0800 35 702 het is toch een gratis nummer. Val ze maar eens lastig..
Op onze factuur staat er steeds een verkeerde naam, wij trachten dit reeds lang aan te passen. In het Mobistarcenter zeggen dart ze dit in orde zouden maken, maar nee hoor het lukt hen niet.

Zij zijn er alleen om te verkopen, om uw geld uit uw zakken te trommelen en zoveel mogelijk klanten te strikken.

Je wordt regelmatig opgebeld, of aangesproken op straat om klant te worden! Dit netwerk van verkopers zijn alleen op commissies uit en kennen geen bal van wat kan en niet kan.

Ik raad dus iedereen sterk aan om GEEN klant te worden van Mobistar.

11 gedachten over “Mobistar, geen klant worden!

  • 8 december 2012 om 22:41
    Permalink

    Aangezien mijn inkomen gedaald is, ben ik verplicht minder uit te geven. Ik moet op alles besparen, dus ook op mijn telefoonrekening. Ik had bij Mobistar een abonnement van 15 euro belwaarde per maand. Dus ik naar een Mobistar-winkel. Ik leg mijn probleem uit, dat ik door minder inkomen mijn belwaarde wil terug schroeven van 15 naar 10 euro. Die verkoopster wist te zeggen voor 10 euro mag je maar 1 uur bellen, voor 12 euro 2 uur. Dus ik dacht laat mij 12 euro nemen. Dan bespaar ik toch elke maand 3 euro.
    Alles in orde gezet en ik getekend. Bij het buitengaan wist ze mij nog te vertellen dat ik volgende maand twee facturen ga krijgen, één van 15 en één van 12 euro. Geen nood zei ze dat is maar één keer. Ik stond aan de grond genageld en begrijp niet waarom ik dubbel moet betalen. Ik had nog 30 euro tegoed en dat ben ik daardoor kwijt. Dat had ze niet gezegd. Met een brede glimlach wist ze ook nog te vertellen dat ik gerust om de zes maanden eens mocht binnen springen om mijn voordeel te bekijken.
    Klantendiefstal noem ik dat.
    30 euro belwaarde kwijt en een dubbel factuur. Ik moest besparen, hoe ga ik dat klaarspelen.
    Bedankt Mobistar

  • 5 januari 2011 om 15:08
    Permalink

    @Robert
    Heeft U daadwerkelijk een kontrakt ondertekent , of
    enkel mondeling toegezegd , in het laatste geval kan je er steeds
    onderuit door simpel aangetekent op te zeggen , je hebt je dan niet
    gebonden aan hun algemene voorwaarden , wat ze ook mogen beweren .
    Ingeval van twijfel vraag om een koppie van het (getekende )
    kontrakt , kunnen ze dit niet geven , dan heb je ook de algemene
    voorwaarden niet aanvaard en hoef je geen schadevergoeding te
    betalen voor vroegtijdige stopzetting te betalen.

  • Pingback: Leerne.be » Let op voor Mobistar!

  • 2 augustus 2010 om 15:12
    Permalink

    Het blijft maar klachten regenen bij Mobistar en toch trekken ze zich daar bij Mobistar géén bal van aan! Probeer allereerst maar eens iemand van Mobistar aan de lijn te krijgen als je een klacht hebt. Het is gewoon onbegonnen werk en als je toch het geluk hebt iemand aan de lijn te krijgen en je uw klacht vriendelijk uitlegt wordt je al héél snel afgesnauwd als ze voelen dat je hen een zéér lastige vraag stelt.Dan beginnen ze meteen al te dreigen!
    Mobistar is een expert in het opstellen van absurde facturen. Ikzelf heb dit al ervaren en iedereen zal dit trouwens vroeg of laat ervaren. Mobistar rekent vanalles aan wat je nooit gevraagd hebt of verbruikt. Hoe noemt men zulke praktijken trouwens??
    Bij Mobistar kan en mag alles zolang het maar geld binnen brengt!!
    Ik kan hierbij maar één ding zeggen: ” Leef gelukkig en blijf van Mobistar af ! “

  • 19 juli 2010 om 12:15
    Permalink

    Heb een paar maanden geleden een telefonisch voorstel gekregen van Mobistar om mijn abonnement voor twee jaar te tekenen met een nieuwe goedkopere formule. Heb spijtig genoeg getekend, en nu zijn mijn facturen nog duurder. Na vele telefoons met onvriendelijke en onbekwame telefonisten die vanalles beloven en niets doen, en na een aantal zware e-mails van mij, hebben ze een paar overbodige kosten gecrediteerd. Maar mijn rekeningen zijn nog steeds een ietsje hoger dan vroeger. Bij Mobistar blijven ze menen dat er meer uren wordt gebeld, terwijl dat allereest niet juist is, en nog erger, ik mocht zoveel bellen als ik wilde met de nieuwe formule. Ik zit nu nog anderhalf jaar vast, daarna ben ik daar weg. Forever!!

  • 13 juli 2010 om 08:18
    Permalink

    ik heb grote problemen gehad met Mobistar internet everywere.Als je niet in een grote stad woont heb je geen of onvoldoende bereik,maar dat zeggen de gladde verkopers er niet bij.Ik zat dus vast aan dat contract en mocht maandelijks 30€ betalen aan iets waar ik weinig aan had.Na ontelbare klachten aan hun klantendienst en telkens de belofte dat er iets zou aan gedaan worden,wat nooit gebeurde kreeg ik er daar toch ene zo ver dat hij mij een mail stuurde dat ik geen of onvoldoende bereik had.De ellende bleef maar door gaan,en mijn klachten ook!In september kreeg ik een telefoontje van hem dat mijn abonnement kosteloos zou verbroken worden met onmiddellijke ingang.De rekening bleef promt komen,ik heb dus mijn domicilering ingetrokken en hun een aangetekend schrijven met rode kaart gestuurd zodat ik precies wist wanneer de zending aangekomen was.Mobistar nam nog 2maanden de tijd om daadwerkelijk mijn contract te verbreken.Ik ben lid van Test-Aankoop en inmiddels had ik contact met deze consumenten organisatie opgenomen omdat Mobistar het vertikte om ook maar één cent van het betaalde abonnementsgeld(300€)terug te betalen.Test-Aankoop kreeg ook de mail waarin ze toegaven dat ik geen of onvoldoende bereik had.spijtig genoeg dateerde deze mail van juni,maar op deze manier heb ik toch 120€ kunnen recupereren,met dank aan die ezel die mij de mail gestuurd heeft en waarschijnlijk een goede uitbrander heeft gekregen omdat hij zo dom was om bewijzen te versturen.Dank zij de tussen komst van Test-Aankoop heb ik toch een gedeelte terug gekregen.

  • 10 juni 2010 om 20:55
    Permalink

    Groot gelijk!
    Bij Mobistar kan en mag alles zolang het maar geld binnen brengt.
    Mobistar rekent klanten vanalles aan wat ze zelfs niet gevraagt hebben of verbruikt hebben. Het zijn echte experts hierin . Hoe noemen ze zulke praktijken weeral??
    Ik heb ook maar één leuze en goede raad: ” Leef gelukkig en blijf van Mobistar af!!”
    Mobistar ligt altijd op de loer naar zijn prooien!!!

  • 5 juni 2010 om 15:13
    Permalink

    Mobistar heeft TELEFONISCH een abonnement AANGESMEERD aan men achttienjarige zoon(die niet over al zijn mentale capaciteiten beschikt), een abonnement MY15, met 15€ belwaarde per maand, ik was daarmee niet akkoord HOE KAN MEN ZONDER EEN HANDTEKENING, een abbonement laten gelden?
    ik heb al verschillende telefoons gedaan voor het niet accepteren, maar zonder gevolg.
    Ik zou dus moeten een aangetekend schrijven moeten richten,
    IK VIND DIT ECHT SCHANDALIG DAT MOBISTAR zo een praktijken uitvoerd,
    WAAR IS HET BEWIJS DAT MEN ZOON JA GEZEGD HEEFT?!

  • 8 mei 2010 om 10:07
    Permalink

    k kreeg van mobistar een telefoontje met de vraag om mijn contract met twee jaar te verlengen , met als voordeel 10 000 gratis smsjes en extra belminuten tijdens het weekend en dan enkel naar mobistar , heb daar enkele dagen bedenktijd voor gevraagd.Een paar dagen nadien , belde ze terug met hetzelfde voorstel maar vermits dit voorstel mij niet aanspak was ik niet van plan om mijn contract te verlengen.Dan kwam de man af met een ander voorstel . Ik had op dat moment een my10 ,hij stelde voor om over te schakelen op een my5 met dezelfde voordelen van een my10, benadrukte zelf dat ik evenveel gratis smsjes evenveel gratis belminuten zou blijven behouden als met mijn my10. Puur bedrog , in plaats van voordeel te hebben bij dit nieuwe contract ,vergeet het , ik betaal nu dubbel zoveel als daarvoor ,maar hang weer vast voor 2 jaar. Weet al wel wat ik ga doen na deze 2 jaar , dag mobistar .

  • 3 mei 2010 om 02:09
    Permalink

    Onlangs aangesproken in Mediamarkt door Youri. Hij ging ons ons situatie eens bezien … ik en mijn vriendin hebben 4 nummers samen dus dat kwam heel wat goedkoper uit op een jaar ! Dus doe maar he zeggen we !
    Na een uurtje gedaan met de contracten te doen , en zegt de Yoeri als we zien dat je een contract hebt bij Proximus die lopende is dan zullen we wachten met verbreken en nemen we contact op nadien ! Wij in volle vertrouwen ok gezegt !!! Wat blijkt nu de contracten mochten niet verbroken worden en we krijgen nu boete van kleine 700 euro voor mijn nummers en een 200 euro voor haar nummers ! Ik bel de Yoeri vandaag op , hij valt uit de lucht maar dat kan niet ik heb Proximus gebelt en alles was ok om te verbreken !!! Bullshit natuurlijk die firma’s spelen dat spelletje samen , ik neem klanten van jou jij van mij geen probleem we sturen de klanten wel factuurke op ( snel verdiend )
    Waar gaan we naartoe verdomme , in maffia boel als je het mij vraagt !

  • 21 januari 2010 om 07:50
    Permalink

    Klopt inderdaad, het is niet te doen hoe ze je aanklampen om klant te worden en achteraf sta je in de kou. Die mobistarcenters is hun dood. Onbekwame gasten in die winkels. Heb je geen job? ga daar dan werken. Elke week vliegen er wel een paar buiten. 100% mee eens. Ben ook in die mobistarcenter in de Tolpoortstraat geweest en ze kennen er geen bal van.

Geef een reactie

+ DOE MEE EN WIN...

DOE MEE EN WIN...